środa, 18 listopada 2015

BELL HYPOALLERGIC


Hej :) Ten post nie był planowany, tak samo jak te zakupy, ale stało się. Przejść obojętnie nie mogłam, zwłaszcza, że trwa promocja w Rossmannie i za te trzy produkty zapłaciłam ok. 22 zł. 
Jeżeli chcecie wiedzieć co o nich sądzę to zapraszam do dalszej części postu.


* * *
Bell HypoAllergic CC Cream '' 01 porcelain''
Naczytałam się wielu dobrych opinii na temat tego kremu CC i postanowiłam do kupić. Jestem szczerze zaskoczona tym produktem, bo nie spodziewałam się, że będzie taki dobry. Mój kolor to 01 porcelain i nie dajcie się zwieźć nazwie :) Nie jest on ''aż'' tak bardzo jasny jakby to mogło się wydawać z nazwy. 
Jak wiadomo nie jest to podkład tylko krem korygujący, dlatego nie ma co oczekiwać spektakularnych efektów, jeżeli chodzi o krycie. Skóra ma wyglądać naturalnie, bez zaczerwienień, wyprysków itd. - no i tak wygląda. Dodatkowo ten krem CC świetnie wygładza moją skórę. Jego krycie mogę porównać do podkładu Revlon Nearly Naked, choć jest ciut mniejsze, ale bardzo bardzo bliskie.
Jeżeli ktoś nie lubi typowych podkładów to naprawdę warto skusić się na ten produkt :).

* * *
Bell HypoAllergic Korektor rozświetlający ''01''
To mój drugi korektor z firmy Bell, ale z innej serii hipoalergicznej. Ten korektor jest rozświetlający, trwały, nawilża, kryje cienie pod oczami - wszystko tak jak pisze producent :) Testowałam już wiele różnych korektorów o dużo większym kryciu, ale ten jest niczego sobie. Krycie można stopniować od lekkiego po średnie. Ten korektor nie ciemnieje na skórze i to jest na  +, ponieważ przy swoim poprzedniku miałam właśnie ten problem, że na skórze robił się lekko ciemniejszy. Bardzo mnie to irytowało, ponieważ chciałam rozjaśnić swoją skórę a przez ciemnienie stawała się ona wszędzie w takim samym odcieniu.
Jeżeli ktoś nie lubi mocnego makijażu, lub chce nadać blask swojej skórze to polecam zainteresować się tym produktem.
* * *
Bell HypoAllergic puder rozświetlający ''01''
Natknęłam się zupełnie przypadkowo na ten produkt, pomijając wszelkie opinie (które są dobre).
Postanowiłam go przetestować i dobrze zrobiłam. Ja kocham wszelkiego rodzaju rozświetlacze, jestem rozświetlaczo-maniaczką, więc zakup uzasadniony. To co wyróżnia ten rozświetlacz to to, że długo się utrzymuje, można stopniować jego ''moc'', daje efekt naturalnej, świeżej skóry. Dodatkowo posiada emolienty, które wygładzają skórę. Tym produktem możecie również nadać black swojej skórze na całym ciele.
Jeżeli ktoś lubi chłodne odcienie rozświetlaczy to ten produkt jest dla niego. :)

* * *

Na koniec przygotowałam dla was ''podgląd'' odcieni i tego jak prezentują się produkty, które dzisiaj wam przedstawiłam.
Mam nadzieję, że post się podobał. Jeżeli jesteście zainteresowane zakupem tych produktów a zwłaszcza po cenie promocyjnej, to macie czas do jutra w drogeriach Rossmann. No następnego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz