niedziela, 15 listopada 2015

Promocje Rossmann, kosmetyki do twarzy.| BOURJOIS, LOREAL, REVLON, WIBO

Hej dziewczyny :) Wybaczcie, że tego posta piszę tak późno, ale wcześniej nie dałam rady. Zabiegana jestem od rana. Przechodząc do rzeczy... Obecnie trwa promocja w drogeriach Rossmann na kosmetyki do makijażu twarzy -49% (podkłady, korektory, pudry, róże, rozświetlacze) i tak jak obiecałam - przychodzę do was z postem na ten temat. Będziecie mogły zobaczyć co ja kupiłam i na co zwróciłam uwagę. Podam także kilka kosmetyków, które warto kupić, ale tym razem je ominęłam.
Zapraszam do dalszej części postu...

* * *
Podkład Loreal True Match ''N.2 Vanilla''



Wybrałam ten podkład, ponieważ słyszałam bardzo dobre opinie o nim i sama mogę się do nich dołączyć.
Odcień, który wybrałam to N.2 Vanilla, czyli odcień neutralny. Posiada domieszkę koloru różowego jak i żółtego. Tak naprawdę wszędzie poszukiwałam odcienia D1W1, ale nie udało mi się. Słyszałam, że ponowna dostawa ma się pojawić lada dzień. Na początku może wytłumaczę numeracje :)
Ten podkład ma trzy literki oznaczeń: N, C, W
N - Neutralne odcienie (róże + żółcie)
C - Chłodne odcienie (różowe)
W - Ciepłe odcienie (żółte)
Moim zdaniem producenci tutaj trochę błędnie dobrali nazwę, czyli Vanilla, ponieważ Wanilia raczej kojarzy się z kolorem żółtym niż z różowym, ale to taki szczegół.
Jeżeli chodzi o podkład to idealnie dopasowuje się do cery, ma bardzo dobre krycie przez co cera wygląda na nieskazitelnie gładką. Można powiedzieć, że taki lekki Photoshop, ale bez efektu maski :) Dobrze się rozprowadza, nie pozostawia smug. Podkład zawiera także olejki eteryczne i składniki nawilżające. Posiada filtr spf 17.
Bardzo polecam :).

* * *
Podkład Revlon Nearly Naked ''120 Vanilla''


Z góry przepraszam za brak zdjęcia tego jaki kolor ma podkład po wylaniu na dłoń, ale po wgraniu zdjęć na komputer przypomniałam sobie, że nie zrobiłam właśnie tego zdjęcia. Niestety nie mogłam do zrobić, ponieważ aparat jak na złość się rozładował. Przechodząc do rzeczy...
Podkład Revlon Nearly Naked ma za zadanie sprawić, że nasza skóra będzie wyglądała na zdrową, zadbaną, ale tak, by nie było widać, że mamy na niej podkład. Jeżeli chodzi o krycie to jest lekkie - do średniego. Czyli po prostu Naked :) Ja wybrałam odcień 120 Vanilla, i ta Vanilla jest zdecydowanie bardziej żółta w porównaniu do Vanilli z Loreal True Match.
Jeżeli chodzi o konsystencję to jest rzadka. Podkład dobrze się rozprowadza, nie pozostawia smug, wyrównuje koloryt skóry. 
Zaletą tego podkładu jest filtr spf 20 :)

* * *
Korektor Loreal True Match ''01 Ivory''



Uwielbiam ten korektor. Zaznaczę na wstępie :) Jest ze mną już od dłuuugiego czasu i zawsze kiedy jest promocja to robię zapas. Kryje bardzo, bardzo dobrze. Jedna warstwa wystarczy do pełnego pokrycia niedoskonałości. Co oznacza, że mamy na twarzy mniej produktu a więcej krycia :) Idealnie dopasowuje się do cery, wygładza ją. Można powiedzieć, że ma podobne właściwości jak podkład serii True Match, ponieważ  robi lekkiego photoshopa, właśnie dzięki swojemu kryciu i wygładzeniu. Ja przeważnie wybieram odcień 01, ponieważ nie mam ciemnej cery, ale jeżeli jestem opalona to mieszam go z odcieniem 02.


* * *
Puder sypki Bourjois ''01 Peach''


Jestem miłośniczką pudrów sypkich, dlatego skusiłam się na ten puder z Bourjois. Jest najdrobniej zmielonym pudrem jaki mogłam dostać w drogerii. Ja wybrałam odcień 01 Peach, ale w asortymencie jest jeszcze 02 Rosy, nadający się bardziej dla osób o chłodnym odcieniu skóry. Bardzo fajne w tym pudrze jest to, że nie zatyka porów i nie gromadzi się w załamaniach twarzy, tzw. zmarszczki itd. Miałam już kilka pudrów sypkich i właśnie miałam ten problem, że zbierał się ich nadmiar przy powiece, na czole. Puder powoduje to, że skóra wygląda na gładką i aksamitną i bardzo dobrze utrwala makijaż. O właśnie, trwałość to drugie imię tego pudru :).

* * *
Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator




Powiem wam, że jestem pod ogromnym wrażeniem tego produktu. Po promocji można go kupić za ''śmieszne'' pieniądze, czyli ok. 4 zł. I cena ma się nijak do jakości. Jest niezwykle aksamitny w dotyku. Wiele moich rozświetlaczy, które też sobie cenię mają jedną wadę (jak dla mnie) - są suche w dotyku. Ale ten spełnia moje oczekiwania :) Ma odcień szampana - czego szukałam, ponieważ często kupując rozświetlacz - miał on odcień bardziej wpadający w złoto, co już mi się znudziło i nie było uniwersalnym rozwiązaniem. Ten rozświetlacz będziecie mogły używać do makijaży o ciepłej tonacji jak i chłodnej. Jeżeli chodzi o efekt rozświetlenia to nie jest to może tafla, ale na pewno efekt jest widoczny i można go stopniować.

* * *

Lista kosmetyków, które także polecam kupić:
*Podkład Rimmel Wake Me Up
*Podkład Bourjois Healthy Mix
*Korektor Loreal Dream Lumi Touch
*Puder sypki Wibo
*Podkład Dr. Irena Eris Provoke Lift Fluid
*Puder Loreal True Match
*Podkład Revlon ColorStay
*Podkład Astor True Match







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz