niedziela, 16 sierpnia 2015

Real Techniques, Hakuro, Ardell, Bourjois

Witajcie! Ostatnio zapragnęłam kilku nowych rzeczy i kilku, których częściowo już mam :).
Nie przedłużając przejdę do przedstawienia Wam ich.
Zapraszam do dalszej części postu...


* * *

Gąbka do rozprowadzania podkładów, korektorów Real Techniques

Gąbeczkę przed użyciem należy lekko nawilżyć wodą, aby ją pochłonęła i wtedy można już przejść do nakładania produktu płynnego.
Ta gąbeczka nie jest też bardzo chłonna jeżeli chodzi o wodę, nie pęcznieje zbyt wiele co oznacza, że przy nakładaniu produktu nie pochłonie nam go za dużo :). Bo raczej chcemy mieć podkład na twarzy niżeli w gąbeczce.
Spiczaste zakończenie gąbeczki ułatwi nam nałożenie np. korektora pod oczami a płaska część - większych sfer twarzy :)
Powiem Wam, że u siebie wolę nakładanie podkładu gąbeczką niż pędzlem. Jest szybciej ponieważ nie trzeba najpierw podkładu rozprowadzać a później wklepywać, tylko od razu wklepywać - jak przy użyciu gąbeczki :).
Polecam wypróbować gąbeczkę, nie jest droga w porównaniu do znanej wszystkim Beauty Blender.


* * *
 Rzęsy Ardell Demi Wispies
Tych rzęs chyba Wam nie muszę przedstawiać i wiecie, że to moje ulubione i niezawodne :)
Po prostu idą na zapas..

* * *
 Podkład Bourjois 123 Perfect '55 Dark Beige'

 Jest to mój ulubiony podkład. Lubię go za to, że wygląda jak druga skóra :)
Kupując odcień 52 Vanilla opisałam Wam ten podkład, możecie znaleźć ten opis w którymś poprzednim poście :)
Teraz czas letni - dlatego kolor skóry ciemniejszy i podkład też :).
Na zdjęciu jest nieco jaśniejszy niż w rzeczywistości, ale cóż ;).
Najważniejsze dla mnie jest to, że te podkłady są w kolorystyce żółtej a nie różowej.

* * *
Pędzel Hakuro H15 do konturowania


Pędzel Hakuro H15 przeznaczony jest przez producenta do konturowania, modelowania twarzy.
Ale nikt nie powiedział, że tylko i wyłącznie. Ja np. używam go również do nakładania rozświetlacza.
Oczywiście jeżeli chcę zmienić użycie pędzla w inne miejsce to uprzednio muszę go umyć, aby nie powstała mi nagle plama po innym produkcie lub niepożądany odcień.
Jeżeli chodzi o rodzaj włosia to jest to włosie syntetyczne, niezwykle miękkie i przyjemne dla skóry :)
Jak już mówiłam, dla mnie pędzel ma dwa zastosowania, dzięki szpiczaście zakończonym włosiu idealnie wpasowuje się w to miejsce, gdzie produkt powinien być nałożony :).

* * *
Pędzel Hakuro H85 Do brwi i kresek na oku


Ten pędzel przeznaczony do malowania brwi i kresek na powiece posiada włosie syntetyczne.
Osobiście uważam, że dla okolic oczu lepiej wybrać pędzle z włosia syntetycznego, aby uniknąć niepożądanych efektów jak np. podrażnienia po włosiu naturalnym, niektórzy mogą być uczuleni.
Kreski na oczach dobrze maluje się tym pędzelkiem ponieważ jest on skośny i wyznacza nam linię kreski, którą chcemy namalować :) Ja osobiście tym pędzelkiem lubię rozmazywać kreski na oczach, jeżeli chcę uzyskać nieco 'rozmarzony' efekt.
Jeżeli chodzi o jakieś 'wady' to jako pędzelek ich nie ma, ponieważ jest dobrze wykonany, ale osobiście wolę pędzelki do brwi, które mają krótsze włosie, ponieważ są stabilniejsze w malowaniu.

* * *

To wszystko na dzisiaj :) Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i jeszcze nie raz odwiedzicie mojego bloga... Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz