piątek, 28 sierpnia 2015

Paletka cieni z MakeUp Revolution Essential Mattes 2

Hej ! W dzisiejszym poście chciałam przedstawić paletkę cieni matowych Essential Matte 2 z firmy MakeUp Revolution. Zapewne wiele z Was słyszało już o tej firmie, a słynie ona głownie z tego, że produkuje kosmetyki dobrej jakości w przystępnej cenie. Oczywiście nawet tym 'najlepszym' zdarza się zrobić buble kosmetyczne, ale tego o MakeUp Revolution nie mogę powiedzieć. Bynajmniej ja nie spotkałam się z kosmetykami, które mnie by zawiodły. Nie przedłużając...
Zapraszam do dalszej części postu...

* * *
W paletce znajduje się 12 matowych cieni, które są chłodne i ciepłe, jasne i ciemne.
Można znaleźć tu cienie typowe do zmatowienia łuku brwiowego i zaznaczenia go. Taką paletką możemy wykonać zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy. 
Jeżeli chodzi o konsystencję cieni to są aksamitne w dotyku i mają bardzo dobrą pigmentację.
W tym przypadku jakość nie idzie w parze z ceną, ponieważ w sklepach internetowych ta paletka kosztuje ok. 20 zł Także serdecznie polecam skusić się na nią :)
* * *
Tak prezentuje się pudełeczko...
Jest wykonane z plastiku. Nie jest to najwyższej jakości plastik, ale też nie najgorszy. Obawiam się, że przy upadku mógłby pęknąć.
Ale za to cienie jaka jakość ;)))!

Cienie w środku...




Swatche :)))


Mam nadzieję, że paletka się Wam podoba, bo mi bardzo !! :) Miłego weekendu wszystkim i do następnego ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz