poniedziałek, 20 lipca 2015

Makijażowo

Hej :) Postanowiłam wrzucić kilka zdjęć makijażu, ponieważ ostatnio przez większość postów przewijały się nowo zakupione kosmetyki. A bloga trzeba urozmaicać i pokazywać jak sprawują się te kosmetyki. 
Także nie przedłużam i zapraszam do dalszej części postu...


* * *

Ostatnio pokazywałam Wam kasetkę z Inglota Flexi Palette, do której włożyłam już kilka kosmetyków, a są to:
Cienie z KOBO w postaci zapasów na magnes, numerki: 202, 213 i 211 :)
Oraz naprawione przeze mnie i wyjęte z opakowania cienie z My Secret ''Natural Beauty Romantic Date''

A teraz dla Was zdjęcia makijażu wykonane cieniami 213 i 211.










* * *
I jeszcze chciałam Wam pokazać makijaż, który wykonałam paletką cieni z Zoevy 'Cocoa Blend'


Jeżeli chodzi o cienie, których użyłam, są to:
Zewnętrzny kącik: Seans are white
Środek powieki aż do wewnętrznego kącika: Warm notes + Delicate acidity
Wewnętrzny kącik: Pure ganache
Dolna powieka: Delicate acidity
Makijaż brwi wykonany cieniami do brwi z Catrice.
Usta: Bourjois Rogue Edition Velvet 'Ole Flamingo'
Konturowanie twarzy: Puder HD INGLOT '505'
Róż do policzków: Catrice 'Illuminating Blush 010'
Rzęsy: Ardell Demi Wispies



Na dzisiaj to tyle...
Do zobaczenia w kolejnym poście !! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz