środa, 20 stycznia 2016

Kremy Orientana

Witajcie ! :) W końcu przychodzę do Was z nowym postem. Dawno mnie na blogu nie było, ale ostatnio, kiedy chciałam coś napisać, wszystko skasowałam w niefortunny sposób. 
W dzisiejszym poście skupimy się na kremach firmy Orientana, która produkuje kosmetyki naturalnego pochodzenia, nie testuje kosmetyków na zwierzętach, oraz nie zawiera w swoich produktach szkodliwych substancji. 
Kremy, które będę omawiać to ''Drzewo sandałowe i kurkuma'' do twarzy na dzień i na noc, oraz ''Maska-krem do twarzy z żeń-szenia koreańskiego'' na noc.
* * *
''Drzewo sandałowe i kurkuma'' do twarzy na dzień i na noc
Do cery normalnej

Opis producenta
Naturalny krem do twarzy na bazie masła shea do codziennej pielęgnacji. (...) Zawiera olejek z drzewa sandałowego i ekstrakt z kurkumy, które dzięki swoim właściwościom odżywiają, nawilżają, ujędrniają i chronią nawet najbardziej wymagającą skórę.


Skład 
Woda, masło shea, masło kakaowe, trójgliceryd kaprylowo – kaprynowy (z oleju kokosowego i glicerydu), gliceryna roślinna, olej z ziaren słonecznika, stearynian glicerolu (pochodzenie roślinne), kwas stearynowy ( z naturalnego wosku), olej z drzewa sandałowego, ekstrakt z kurkumy, mirystynian izopropylu (pochodzenie roślinne), monogliceryd kwasu kaprylowego (z oleju kokosowego lub palmowego), alkohol cetylowy (pochodzenie roślinne), olejek z pestek grejpfruta, olejek z migdałów, olejek z kiełków pszenicy, Cl- 19140 (barwnik), kwas cytrynowy, benzoesan sodu (pozyskiwany z jagód), sorbinian potasu (pozyskiwany z jagód).


Moja opinia
Niby do cery normalnej, ale nadąża za moją bardzo suchą cerą, która potrzebuje maksymalnego nawilżenia. Bardzo ważny w kremach dla mnie jest jego skład. Tu bardzo mi odpowiada i nie będę się do niczego przyczepiać. Krem podobno ma też rozjaśniać przebarwienia. Ja tego narazie nie zauważyłam, ponieważ stosuję go od tygodnia - rano i wieczorem.Krem ma lekką konsystencję, ale nie za lekką. Na pewno nie można o nim powiedzieć, że to sama "woda". Po nałożeniu na twarz czuć, że jest niezwykle aksamitny. Uczucie ściągnięcia skory u mnie znika. Aa! I ma PRZEPIĘKNY zapach :) Bardzo polecam !!!



* * *

"Maska-krem z źeń-szenia koreańskiego" na noc
Do cery suchej i dojrzałej

Opis producenta
 Lekka, żelowa maska-krem z żeń-szenia koreańskiego ma silne działanie odmładzające dzięki wysokiej zawartości ekstraktu z żeń-szenia bogatego w naturalne substancje korzystne dla skóry takie jak panaksozydy, aminokwasy, witaminy C, B1, B2, B12, E oraz minerały takie jak wapń, żelazo, magnez i fosfor, które wpływają silnie odżywczo. Panaksozyd przedłuża życie komórek, ma działanie odmładzające i regeneruje skórę, działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco i odbudowuje kolagen. Maska-krem doskonale nawilża, odżywia i odmładza skórę.

Skład
Pełny skład: woda, trehaloza (naturalny disacharyd z alg), gliceryna (pochodzenie roślinne), ekstrakt z korzenia żeńszenia, utwardzony olej rycynowy, ekstrakt z owsa, utwardzony wosk z jojoba, guma ksantanowa, allantoina, kwas edetynowy, wodorotlenek sodu.

Moja opinia
Lekkie rozczarowanie. Krem przeznaczony do cery suchej i dojrzałej powinien moją młodą, suchą skórę zaspokoić. Konsystencja żelu może wprowadzać nas w błąd, ponieważ do momentu wyschnięcia i wchłonięcia się może dawać uczucie ściągania się skóry. Jednak po odczekaniu nawet 30 min. gdy już "krem-maska" się wchłonie itd. nie czuję ani kropli nawilżenia, ujędrnienia. Ten krem nie robi mi nic. Jakoś po ok. 2 godzinach dokładałam kolejną dawkę kremu i nic to nie dało. Moja skóra na twarzy wręcz prosiła mnie o porządna dawkę nawilżenia, odżywienia itd. Niestety ten krem o dość specyficznym i intensywnym ziemistym zapachu nie pasuje do skóry na mojej twarzy. Dałam mu jednak szansę i stosuję go na szyje oraz dekolt.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz