wtorek, 6 października 2015

Makijaż jesienny z fioletowym akcentem.

Hej :) Czas najwyższy powrzucać trochę makijażu na bloga, bo powiem szczerze, że te makijaże kursują na innych moich stronach, ale trzeba je 'udokumentować' :).
Także dzisiaj mam dla Was makijaż jesienny z fioletowym akcentem na ustach.
Oczywiście jeżeli dany element nie przypadł Wam do gustu to spokojnie można go zastąpić lub ominąć :).
Zapraszam na dalszą część postu...

* * *







Do wykonania tego makijażu użyłam:
Podkład: Bourjous Healthy Mix '52 Vanilla'
                                                     Korektor: Loreal True Match 'Ivory'
Pomada do brwi: Inglot '16'
Wosk do brwi: NYX  w kredce
Cień do powiek na łuk brwiowy: jasny beżowy z paletki Zoeva 'Cocoa Blend'
Cień do powiek na zewnętrzną część powieki górnej i dolnej: KOBO Professional ' 208'
Cień do powiek na środek i wewnętrzną część powieki: MUR Color Chaos 'Do it now + Deliver Me'
Wewnętrzny kącik ona i wewnętrzna część dolnej powieki: Metaliczny cień z MUR 'Rose gold'
Tusz: Loreal Volume Million Lashes 'So couture'
Rzęsy: Ardell
Puder: Transparentny z My Secret
Puder do konturowania: Inglot 505 + 504
Róż: Brązowy z paletki BH Cosmetics 'Special Occasion'
Rozświetlacz: My Secret
A na ustach mam cień do powiek z MUR Color Chaos 'Me Three'' zmieszany z płynem Duraline z INGLOT'a :)
* * *
Mam nadzieję, że makijaż się podoba :)
Dość nietypowy, właśnie przez usta, ale jak dla mnie całkiem nieźle się to komponuje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz